معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد:توجه به موضوع سلامت اداری یک الزام است


نشست ستاد ارتقای سلامت ادارای استان یزد به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد و با حضوراعضای ستاد روز شنبه در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، عباسعلی رضایی در ابتدای این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان، بااشاره به فرا رسیدن هفته دولت ، یاد و خاطره همه شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و با هنر را گرامی داشت.


معاون استاندار یزد با اشاره به جایگاه مهم ستاد ارتقای سلامت اداری در کاهش فساد و جرایم نظام اداری اظهار داشت: ستاد ارتقای سلامت اداری استان از طریق پیش بینی، پیشگیری و ارائه راهنمایی های لازم می تواند نقش اساسی در کاهش تخلفات اداری ایفا نماید.


رضایی یکی از این روشها را توجه به بحث آموزش و اطلاع رسانی مفید و سازنده به متولیان امر ارزیابی کرد و گفت: برنامه ریزی برای ارائه آموزشهای لازم به مسئولان در بحث سلامت اداری یک ضرورت است.


وی توجه به موضوع سلامت اداری را یک الزام دانست و خاطرنشان کرد: این دوره ها باید جامع، کامل و در جهت ترویج فرهنگ سلامت اداری باشد. رضایی افزود: بی شک برگزاری منظم این دوره های آموزشی، از طریق آگاهی دهی و گوشزد کردن مسائل و قوانین مورد نیاز به مدیران و کارکنان نظام اداری، در کاهش تخلفات اداری سودمند خواهد بود.


معاون استاندار یزد سرکشی و بازدیدهای منظم از ادارات و نهادها استان را در جهت رفع نقایص موجود نظام اداری و در جهت تقویت اقدامات پیشگیرانه مهم عنوان کرد.


رضایی همچنین بر توجه به امر تحقیق و پژوهش در حوزه ارتقای سلامت اداری استان به منظور برنامه ریزی دقیق و سنجیده برای مقابله با تخلفات اداری تاکید کرد.


گفتنی است در این نشست پیرامون موضوعات پژوهشی در حوزه سلامت و فساد اداری و عنوانهای پیشنهادی در این حوزه، بحث و تبادل نظر صورت گرفت و عناوین اولویت دار پژوهشی در این رابطه تعیین شد.


در ادامه این نشست اعضاء به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا